DEITU EGINGO DIZUGU

DEITU EGINGO DIZUGU

ASEGURU BIRIBILA

OSOA ETA PREZIO ESKLUSIBOAN

ASEGURU

BIRIBILA

OSOA ETA PREZIO

ESKLUSIBOAN

Iraupen-konpromisorik gabe eta hilero ordaintzeko.

Zure asegurua, hilean 8 €-tik aurrera*

SI ERES MASMÓVIL

60

€/año

de dto.

IVA INCL

EN TU FACTURA DE TELÉFONO

Casa
Deitu iezaguzu eta lagunduko dizugu

aseguru bat

MASMOVIL BAZARA

60

€/KO

dtu.

BEZa barne

ZURE TELEFONIA-FAKTURAN

Casa

Ez da besteak bezalakoa.

Gozatu baldintza esklusiboez zure MAPFRE etxeko aseguruan MASMOVILeko bezero izateagatik.

Hileko ordainketa

Hilero-hilero ordaindu dezakezu asegurua, telefonoa bezala, edo urtean behin, deskontu batekin.

Iraupen-konpromisorik gabe

Ezeztatu edo aldatu behar izanez gero, edozein hiruhilekoren amaieran egin dezakezu. Ez daukazu gehiago itxaron beharrik.

Ezustekorik gabeko prezioak

Ez baduzu eman parterik, MAPFREk ez dizu inoiz igoko prezioa KPIa baino gehiago. Kezka bat gutxiago.

Larrialdi-zerbitzua

Larrialdi-egoeretan, hiru ordu baino gutxiagoan iritsikoa gara. Bestela, dirua itzuliko dizugu. Hitz ematen dizugu!

MAPFREREN BERMEA DUEN ASEGURUA

Zergatik MAPFRE? Izan ere, uste dugu onenak direla arazoak konpontzen. Horrexegatik.

Aseguru osoa

Ziurtatu dugu estaldurak erabilgarriak direla eta ez dela ezertxo ere falta, eta, hala, asegururik osoenetako bat eskaintzen dugu.

Azkarra eta konprometitua

Teknikari-sare bikain batekin, urgentzia batek ere ez diezazun hondatu eguna. Eta arreta, berriz, denbora errekorrean.

Kalitaterik onenarekin

Bezero asebeteen rankingetan, MAPFRE izaten da beti liderra; ziurrenik, gauzak ondo egiten dituen seinale.

Aseguru osoa

Ziurtatu dugu estaldurak erabilgarriak direla eta ez dela ezertxo ere falta, eta, hala, asegururik osoenetako bat eskaintzen dugu.

Azkarra eta konprometitua

Teknikari-sare bikain batekin, urgentzia batek ere ez diezazun hondatu eguna. Eta arreta, berriz, denbora errekorrean.

Kalitaterik onenarekin

Bezero asebeteen rankingetan, MAPFRE izaten da beti liderra; ziurrenik, gauzak ondo egiten dituen seinale.

Aseguru bat

Zer babesten dugu?

MASMOVIL etxeko aseguru-polizarekin, ondasun horiek guztiak babestuta daude, eta edozein hondamendiren aurrean salbu.

Zure etxebizitza

Hau erraza da azaltzen. Osorik berreraikitzea ere bere gain hartzen du, kanpo-elementuak barne.

Altzariak

Etxebizitza batean zoruari edo hormei finkatuta ez dagoen guztia. Bestela esanda, mugi daitekeen guztia.

Erantzukizun zibila

Etxebizitza batean zoruari edo hormei finkatuta ez dagoen guztia. Bestela esanda, mugi daitekeen guztia.

Bitxiak eta objektu baliotsuak

Zehaztu etxean dituzun bitxien balioa, eta ordain bat emango dizugu. Hara zeinen erraza!

Zein egoeratan?

Jarraian zehazten ditugun egoeretan babesten ditugu goraxeago kontatu dizkizugun ondasunak.

Egoera batzuetan % 100 hartzen du bere gain, eta beste batzuetan, berriz, muga bat dago.

Suteak eta akats elektrikoak

Suteek, leherketek, ustekabeko keek eta tximistek sortutako arazoak.

Gehiago jakiteko

Ura eta fenomeno atmosferikoak

Uholdeak, hondoratzeak, haizeteak... ohiko fenomeno susmagarriak.

Gehiago jakiteko

Apurketak

Kristalak, ispiluak, komunak, gainaldeak eta abar ustekabean apurtzea. Berrikusi zerrenda osoa.

Gehiago jakiteko

Lapurretak etxe barruan zein kanpoan

Zure aseguruak, halaber, etxebizitzaren kanpoaldean larderiaz edo indarkeriaz eginiko lapurretak hartzen ditu bere gain.

Gehiago jakiteko

Kalte estetikoak

Konponketa baten ondoren, azken emaitza gustatzen ez bazaizu, dirua emango dizugu nahi bezala uzteko.

Gehiago jakiteko

Erantzukizun zibila, maskotak barne

Erantzukizun zibilaren barruan sartzen da txakurrentzako nahitaezko estaldura.

Gehiago jakiteko

Sarrailagintza

Sarrailagile bat behar baduzu, etxe barruan itxita edo kanpoan giltzarik gabe gelditu zarelako.

Gehiago jakiteko

Brikolajea eta etxetresna elektrikoen konponketa

Oso mainatsua ez bazara (edo egiteko hoberik baduzu!).

Gehiago jakiteko

Eta, estra bat nahi baduzu...

Por si quieres algo más
Arrisku orotakoa, istripuak eta teknologia

Aurreko egoera guztiak barne hartuko ditu aseguruak deskribatutako ezbeharretan, baina ez baldar samarra bazara eta ordenagailua lurrera erortzen bazaizu.

Babesturik nahi dituzu zure gauzak irristada eta estropezuetatik? Ba ez duzu estaldura hau gehitu besterik. Hara zeinen erraza!

Gehiago jakiteko

INTZIDENTZIA BATEN BERRI EMAN EDO IZAPIDEREN BAT EGIN NAHI DUZU?

Asegurua kontratatu baduzu, jarri harremanetan MAPFRErekin 918 366 486 edo 900 810 694 telefonoen bidez.

Era berean, online egin ditzakezu zure izapide guztiak, MAPFREren webguneko zure Bezeroaren Gunetik:

SARTU NIRE BEZEROAREN GUNEAN

edo deskargatu aplikazioa

Eta, MASMOVILekoa izateagatik, 3 ordu baino bizkorrago artatzen dira larrialdiak; bestela, dirua itzuliko dizugu.

Galdera ohikoak, erantzun argiak

KONTRATAZIOA

ESTALDURAK

ZURE POLIZAREN KUDEAKETA

PROZESIUA

Zenbat denbora behar da kontratatzeko?

Gutxi gorabeherako aurrekontu bat eska dezakezu webgunean; bost minutu eskas beharko dituzu. Eta, gustatzen bazaizu, doan deituko diguzu xehetasunak argitzeko eta zenbatean geldituko litzaizukeen ikusteko. Gu arduratuko gara gainerako guztiaz, paperik eta bestelako endredorik gabe.

Kontratatu dezaket nire oraingo poliza amaitu baino lehen?

Bai, kontrata dezakezu aseguru berri bat egun duzuna amaitu baino lehen. Hori bai, ziurtatu hasiera-data behar bezala adierazten diguzula eta ezeztatzen duzula egun daukazuna, asegurua bikoiztuta ez edukitzeko. Jarri lasai gurekin harremanetan, informazio gehiago behar baduzu.

Nork ematen dio baja nire aurreko aseguruari berria kontratatzen dudanean?

Guk ezin diogu baja eman zure egungo aseguruari, telefoniaren kasuan egingo genukeen bezala; legeak eskatzen du zuk zeuk egin behar duzula. Jarri harremanetan zure egungo konpainiarekin eta informa zaitez baja emateko eman beharreko pausoez, eta ziurtatu data hori adierazteaz MASMOVILekin egingo duzun aseguruaren hasierako egun gisa.

Zeren arabera zehazten da nire etxe-aseguruaren prezioa?

Prezioak zenbait faktore hartzen ditu kontuan, hala nola etxebizitza-mota, tamaina, akaberak eta segurtasun-neurriak. Gure konfiguratzaileak minutu bat baino arinago egiten du lan hori. Bizkor eta erraz!

Aukeratu dezaket asegurua nola ordaindu?

Bai, hilez hil ordaindu dezakezu asegurua, edo urteko ordainketa bakarrean (hileko prezioarekiko % 20ko deskontuarekin)

Zer datu behar ditut aurrekontua kalkulatzeko?

Etxe-asegurua kalkulatzeko beste gailu batzuekin alderatuta —katastroko erreferentzia ere eskatzen baitute—, MASMOVILen kalkulagailuarekin, datu oinarrizkoenak baino ez dituzu behar. Erraz-erraz, eta konplikaziorik gabe!

DESKONTUAK

Zer gertatzen da dagoeneko MAPFREkoa banaiz? Galdu egingo dut deskonturen bat?

Ez dago arazorik! Kontratazioa egitean, adierazi behar diguzu lehendik kontratatuta dauzkazula MAPFREko beste produktu batzuk. Hala, MAPFREren deskontuez zein MASMOVILen deskontuaz baliatzen zara telefoniaren fakturan.

Izango dut deskonturik MASMOVILeko nire telefono-fakturan?

Bai. MASMOVILeko bezeroa bazara eta etxe-asegurua gurekin kontratatzen baduzu, hilean 5 €-ko deskontua (BEZa barne) aplikatuko dizugu automatikoki betiko zure telefonia-fakturan. Deskontu hori indarrean egongo da, baldin eta MASMOVIL telefonia-bezeroa bazara eta zure etxe-asegurua aktibo badago. Zure etxe-asegurua hilaren 25etik aurrera aktibatzen bada, kontuan izan zure deskontua hurrengo hilabetetik aurrera ikusiko duzula; izan ere, telefonia-fakturak bidalita egoten dira egun horretarako. Ez arduratu, zuk eskatu beharrik gabe aplikatuko baitugu.

Zer gertatzen da bi etxe-aseguru baditut? Bi deskontu izango ditut MASMOVILen?

Bai. Kontratuak adina deskontu meta ditzakezu fakturan. MASMOVILekin baldin badauzkazu aseguratuta zure ohiko etxebizitza eta bigarrena —edo gurasoena—, bi deskontu izango dituzu fakturan. Deskontu horiek gehitu egingo zaizkie argia eta gasa kontratatzean eskura ditzakezunei ere.

HIPOTEKAK

Beharrezkoa da asegurua hipotekarako

Bai, ezinbestekoa da suteetatik babesten duen aseguru bat kontratatzea hipotekatutako etxeetan. Baina ez da nahitaezkoa hipoteka ematen dizun bankuarekin kontratatzea. Hipotekaren baldintzen, maileguaren tamainaren eta aseguruaren beraren prezioaren mende egongo da hipoteka banketxearekin kontratatzea merkeagoa izatea, eta, beraz, kontuz aztertu behar duzu kontratatu aurretik.

Nahitaezkoa da bankuak hipotekarekin eskaintzen didan asegurua kontratatzea

Ez da egia, inondik ere ez. Nahitaezkoa da suteak bere gain hartuko dituen aseguru bat izatea hipoteka bat kontratatzean, baina zeuk nahi duzuna aukeratu dezakezu. Baloratu eta alderatu ondo, ea merezi dizun eskaintzen dizuten asegurua kontratatzea edo hobe den zuk zeuk bilatzea zeure kabuz.

Hipotekarik ez badut, ez da beharrezkoa asegurua izatea

Legez, ez. Hala ere, gomendagarria da hirugarrenen aurrean erantzukizun zibila estalita edukitzea, gutxienez. Zergatik? Zure aseguruak hartuko dituelako bere gain edozein gorabehera konpontzen laguntzeko gastuak, baldin eta zure etxean bizilagunei eragiten dien zerbait gertatzen bada inoiz. Hobe aurrea hartzea...

ALOKAIRUA

Alokairuan egonez gero, zer aseguratzen du jabeak eta zer maizterrak

Estaldurak bereizita edukiz gero, maizterraren aseguruak edukia baino ezin du estali. Edukitzailearen erantzukizuna, aldiz, jabearena da. Hala ere, maizterrak gehi diezazkioke estra batzuk aseguruari, hala nola ateak, leihoak edo alokairu-aldian maizterrak berak egindako berritzeak.

Zer dira maizterraren ekintza bandalikoak

Maizterrak kalteak eragiten baditu zure etxebizitzan asmo txarrez, ekintza bandalikotzat hartuko da. Polizak hartuko ditu bere gain, 3.000 € arteko mugarekin. MAPFREk konponketaren zenbatekoa ordainduko dizu. Estaldura horri esker, beti egoera onean izango duzu etxea.

ESTALDURAK

Zer hartzen du bere gain arrisku orotako aseguru teknologikoak?

Istripu baten ondorioz kalteren bat jasaten duen telefoniako, informatikako edo irudiaren arloko edozein aparatu hartzen du bere gain. Estaldura horrek 100 €-ko frankizia du (hau da, 240 €-ko konponketa egiteko, MAPFREk 140 € pagatuko dizkizu). Gainera, teknologia-elementuen kasuan, gehienez ere altzarietarako aseguratutako zenbatekoaren % 5 izango da muga, eta 3.000 euroko muga izango da ezbehar bakoitzeko eta aseguru-urteko.

Etxetresna elektrikoen matxurak bere gain hartzen ditu aseguruak?

Bai. Gure aseguruarekin estalita edukiko dituzu etxetresna elektrikoen konponketa-lanak (eskulanaren lehen 3 orduak), bai eta erabilitako materialak ere, betiere konponketaren balioa ez bada 300 €-tik gorakoa eta etxetresna elektrikoak 10 urte baino gehiago ez baditu.

Zertan bereizten dira lapurreta eta ebasketa?

Lapurretak indarkeria baliaturik egiten dira; ebasketak, berriz, ez. Nolanahi ere, bi kasuak hartzen ditu bere gain gure aseguruak.

Zer gertatzen da hondamenditzat harturiko fenomenoekin?

Aseguruen eta Aparteko Arriskuen Konpentsazio Kontsortzioa arduratzen da hondamenditzat kalifikatzen diren eta etxe-aseguruek beren gain hartzen ez dituzten ezohiko arriskuez. Zehazki, kasu hauetan babesten ditu etxejabeak: lurrikarak, itsasikarak, erupzio bolkanikoak, gorputz sideralak erortzea, ezohiko uholdeak edo ekaitz klimatiko ezohikoak.

Nola baloratzen da kalteak konpontzeko kostua?

Lehenik eta behin, peritu batek kalteak balioetsiko ditu, kalte-ordain guztien zenbatekoa zehazteko. Kontsortzioak hartzen badu kalteen gaineko ardura, haiek ezarriko dute kalte-ordainaren batura.

EDUKITZAILEA ETA EDUKIA

Edukitzailea eta edukia. Zein da aldea?

Hitz gutxitan esanda: edukitzailea etxea bera da, eta edukia, berriz, barruan dagoena eta mugi daitekeena. Adibidez: parketa edukitzailea da, eta alfonbra, aldiz, edukia.

Zer sartzen da edukitzaile gisa etxe-aseguruan?

Edukitzailea etxea bera da. Hau da:

  • Etxebizitzaren egiturazko elementu guztiak (hormak, zoruak, teilatuak, eta abar), bai eta dekorazio-akaberak ere (parketa edo moldura, adibidez).
  • Instalazioak, hala nola ur- eta gas-hodiak edo kable guztiak (entxufeak barne)

Edukitzailetzat hartzen dira garajeak, igerilekuak edo lorategiak?

Bai, edukitzailetzat hartzen dira, nahiz eta gerta litekeen etxetik “kanpo” egotea. Edukitzailetzat hartzen da, orobat, etxebizitzaren eraikin berean dagoen eta modu pribatuan eta esklusiboan erabiltzen den edozein gela (trasteleku bat, adibidez).

Aseguruak barne hartzen ditu eraberritzeak ere?

Aseguruaren edukitzailea egiturazko edo instalazioetako edozein elementuri dagokio; berdin du etxea erostean baldin bazeneukan, edo eraberritze, hobekuntza edo birgaitze baten parte izan den. Halere, eraberritze-lanak egiten dituen enpresaren bermeek hartu behar dituzte bere gain eraberritzeetan sor daitezkeen arazoak.

Zer sartzen da eduki gisa etxe-aseguruan?

Edukia, erraz ulertu ahal izateko, etxe barruan dagoen eta mugi daitekeen guztia da. Hau da, etxebizitzan ditugun jabetza guztiak, hala nola arropa, altzariak, tresna elektronikoak edo baliozko objektuak (baita janaria ere!). Edukiari dagokionez, bi gauza garrantzitsu hartu behar dira kontuan:

  • Asegurua kontratatzean adierazten dugun zenbatekoak aseguruaren kostuari eragiten dio, baina definitzen du, orobat, zenbateraino babesten gaituen ere.
  • Bitxiek eta baliozko objektuek funtzionamendu propioa dute aseguruan, eta beste modu batera estaltzen dira.

Zer objektu hartzen dira edukitzat?

Bada, etxean daukazun guztia. Arropa, altzariak, tresna elektronikoak, etxetresna elektrikoak... Baita izarak eta eskuoihalak ere. Eta dekorazio-objektuak ahaztu gabe!

Zer ez du hartzen bere gain aseguruak?

Oro har, ez ditu barne hartzen aseguratuaren jabetzakoak ez diren ondasunak, ezta harekin bizi direnaren jabetzakoak ez direnak ere, hala nola ibilgailua, bestelako ibilgailu motordunak, bankuko billeteak, animalia eta maskotak, eta kateatu gabeko harribitxiak. Elementu horietakoren bat sartu nahi baduzu, deitu guri kontsultatzeko.

Eduki gisa sartzen dira balio bereziko objektuak?

Ez. Objektu horiek berariaz adierazi behar dira aseguruak barne har ditzan; izan ere, tratu eta muga desberdinak dituzte.

Nola baloratzen da edukia?

Gehienetan, objektu bakoitzaren jatorrizko erosketa-prezioarekin. Hori bai, gogoan izan: zenbat eta gehiago estali, orduan eta handiagoa izango da aseguruaren kuota. Zalantzarik baduzu, jarri gurekin harremanetan eta lagunduko dizugu.

BITXIAK

Nola aseguratzen dira bitxiak?

Bitxiak edo balio bereziko objektuak aseguratuta eduki nahi badituzu, hobe da guri deitzea; agente espezializatu batek lagunduko dizu prozesu horretan. Hark azalduko dizu prozesuari, mugei eta zenbatekoei buruzko guztia. Objektu teknologikoak (hala nola telebista edo argazki-kamera) ez dira aseguratzen baliozko objektu gisa, altzari gisa baizik.

Eta ez badauzkat gordeta bitxien fakturak? Nola egiaztatu haien balioa?

Badira beste dokumentu batzuk, baliagarriak izan daitezkeenak perituarentzat ezbeharra gertatuz gero kalte-ordainaren kostua ezartzerakoan, hala nola bitxigile baten tasazioa edo argazki bat.

Zer egin kalte-ordainarekin ados egon ezean?

Ez bazaude ados gorabehera baten ondoren MAPFREk eskaintzen dizun konpentsazioarekin, zenbait aukera dituzu. Beste balorazio bat eskatzeaz gainera, Aseguratuaren Defendatzailearengana jo dezakezu erreklamazio bat jartzeko eta ebazpen objektibo bat lortzeko. Edozein zalantza izanez gero, ez onartu lehen kalte-ordaina eta gorde ahalik eta froga gehien (argazkiak, fakturak, eta abar).

Zer gertatzen da bitxiak ez baditut aseguratzen bereizita?

Bada, zoritxarrez, ez dira egongo estalita lapurretarik edo ezbeharrik izanez gero, ez baitira hartzen altzaritzat.

KUDEAKETA

Nola eguneratu ditzaket harremanetarako datuak polizan?

Puedes hacerlo a través de tu área de cliente de MAPFRE o desde la app.

Zer urrats egin behar ditut nire poliza berritzeko?

MAPFREk aurrez jakinaraziko dizkizu zure polizaren muga-eguna eta berritzeari buruzko xehetasunak. Horretarako, gutun bat, mezu elektroniko bat, telefono-dei bat edo jakinarazpen bat egingo dizu MAPFREk. Ziurtatu baduzula muga-egunaren eta berritze-jakinarazpenaren berri. Berritzeari ekin aurretik, garrantzitsua da zure egungo poliza arretaz berrikustea. Horretaz gainera, ondo ulertu behar dituzu poliza horren baldintzak, estaldurak, mugak eta kostuak ere. Horri esker, estalduran aldaketarik egin behar duzun ebaluatu ahal izango duzu. Zure polizan aldaketak egin nahi badituzu, jar zaitez harremanetan MAPFRErekin. Horretarako, eskura dituzu 918 366 486 eta 900 810 694 telefono-zenbakiak.

Egin dezaket aldaketarik nire egungo estalduretan?

Kasu gehienetan, estaldurak zure beharren arabera doitzeko aukera emango dizu MAPFREk. Deitu edo joan bulego batera laguntza eskain diezazuten.

Zer egin behar dut estaldura osagarri bat gehitu nahi izanez gero?

Lehenik eta behin, sartu zure Bezeroaren Gunera MAPFREren webgunetik edo aplikaziotik, berrikusi zure polizaren baldintzak eta, ondoren, jarri gurekin harremanetan, izapideei ekiteko.

Zer kengarri daukat nire polizan eta nola funtzionatzen du?

Aseguru-poliza baten kengarritzat hartzen da zure poltsikotik ordaindu behar duzun zenbatekoa, hau da, MAPFRE ezbehar batekin lotutako gastuak estaltzen hasi aurretik pagatu beharrekoa. Zure aseguru-kontratuan topatuko duzu, oro har, polizako kengarriari buruzko informazioa, zehaztapenen eta baldintzen atalean. Sartu zure eremu pribatuan MAPFREren webgunetik edo aplikaziotik, eta han ikusiko dituzu zure polizaren xehetasun espezifikoak, kengarriaren zenbatekoa barne.

PARTEAK

Nola eman parte arazo bat dudanean?

Si quieres hacerlo online, descárgate la App de MAPFRE o accede a tu área de clientes. Es rápido, fácil y sin esperas. Si no, puedes llamar por teléfono a MAPFRE al 918 366 486 o al 900 810 694 o acudir a una oficina de MAPFRE.

Zer dokumentazio eduki behar dut parteren bat aurkeztuz gero?

Parte bat online aurkez dezakezu zure Bezeroaren Gunetik, dela MAPFREren webgunean, dela aplikazioan. MasMovilen bezero zaren heinean, larrialdiak hiru orduan baino gutxiagoan kudeatuko dira; bestela, dirua itzuliko dizugu. Gertakariari buruzko galderei erantzun besterik ez duzu egin behar, eta geu jarriko gara harremanetan zurekin, zure egoerari ahalik eta konponbiderik onena emateko.

Zergak barne. Polizaren baldintza orokor eta partikularrei lotua. Baldintza horiek ikusteko, begiratu hemen . Urteko poliza, estaldurarako eta gutxieneko kapitaletarako gutxi gorabeherako prima duena, zeina aseguratutako arriskuak baldintzatua baitago.

Llámanos y te ayudamos

Haz clic para iniciar la llamada

De Lunes a Domingo: 09:00 - 23:00

En MASMOVIL Mediación de Seguros vamos a tratar tus datos para informarte de nuestros productos y servicios, en relación con esta solicitud o en el futuro, hasta que nos retires tu consentimiento. Puedes ejercitar tus derechos con privacidadseguros@masmovil.com. Más Info aquí.